"ההסתדרות שאחרי עיני צריכה להתנקות מהלכלוך ומהריקבון המוסרי"

    שלום בידרמן No Comments on "ההסתדרות שאחרי עיני צריכה להתנקות מהלכלוך ומהריקבון המוסרי"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מרצ, זהבה גלאון, בתגובה לכך שעופר עיני, יו"ר ההסתדרות לשעבר, נשכר כיועץ להנהלת בנק דיסקונט במאבק מול ועד העובדים: "אין בושה ואין גבול לגועל נפש: עופר עיני, שחצי שנה עוד לא עברה מאז שעמד בראש ארגון העובדים הגדול בישראל, מונה ליועץ של הנהלת בנק דיסקונט בעימות נגד העובדים שלה.

    את זה שעופר עיני הוא עסקן מושחת וחובב טייקונים, שהפך את ההסתדרות מארגון עובדים לגוף שעסוק בפרוטקציוניזם וקומבינות, כבר ידענו ואמרנו בעבר. אבל זה שהוא מצליח לעשות נזק נוסף למעמד ההסתדרות אפילו אחרי שעזב אותה זה כבר באמת הישג.

    ההסתדרות שאחרי עיני צריכה לעשות בדק בית רציני, להתנקות מהלכלוך ומהריקבון המוסרי שהוא השאיר אחריו, ולחזור לשרת את העובדים ולא את המקורבים. אחרי שהסתבר שאי אפשר לסמוך על כך שמי שעמד בראשה במשך 8 שנים ימשיך לתמוך בזכויות עובדים גם בתפקידיו בשוק הפרטי, ובטח שלא יחיל על עצמו מרצונו כללי צינון ואתיקה בסיסיים, צמרת ההסתדרות הנוכחית חייבת לאמץ כללים רשמיים שימנעו ממקרה כזה לחזור על עצמו.

    המהלך הציני והמכוער של עיני הוא עוד יריקה בפרצוף של העובדים המאוגדים ששילמו לו במשך שנים כדי שיגן על זכויותיהם, ולא קיבלו כלום בתמורה. וחמור מכך – ההתנהלות הדוחה של עיני מספקת נשק מצוין למשרד האוצר ולרבים במגזר העסקי שמנסים במשך שנים לשבור את העבודה המאורגנת בישראל, ולהפוך כמה שיותר עובדים במגזר הציבורי והפרטי לעובדי קבלן נטולי כוח וזכויות".



    0 תגובות